20/01/2023
Ігор , Україна
Добрий день шановні експерти. Потрібна Ваша порада. При організації перевезення вантажу 7 класу небезпеки потрібно знати чи адаптовано наш документ ПБПРМ-2020 до вимог Європейського ДПНВ (зі змінами і доповненнями).Дякую
Магазин ADR: +38 (050) 547-18-16
Суперконсультації
Навчання: +38 (099) 002-32-33
E-mail: glabadr@gmail.com
20/01/2023
Добрий день шановні експерти. Потрібна Ваша порада. При організації перевезення вантажу 7 класу небезпеки потрібно знати чи адаптовано наш документ ПБПРМ-2020 до вимог Європейського ДПНВ (зі змінами і доповненнями).Дякую
Ціна: 300 грн (детальніше)
Ціна: 100 грн (детальніше)
Ціна: 130 грн (детальніше)
Ціна: 125 грн (детальніше)
Ціна: 3400 грн (детальніше)
Ціна: 2170 грн (детальніше)
Ціна: 1000 грн (детальніше)
Ціна: 60 грн (детальніше)
Ціна: 100 грн (детальніше)
Ціна: 2880 грн (детальніше)
Ціна: 300 грн (детальніше)
Ціна: 3740 грн (детальніше)
Ціна: 480 грн (детальніше)
Ціна: 575 грн (детальніше)
Ціна: 30 грн (детальніше)
Ціна: 575 грн (детальніше)
Доброго дня!
Тут таке діло. Країни учасниці МАГТЕ правила не розробляють свої, вони адаптують Правила, що розробляються МАГАТЕ до власного законодавства. Це зазвичай виражається у зміні структури та зазначення власних компетентних органів. У ДОПНВ так само правила МАГАТЕ адаптовані до структури Угоди.
При цьому є невеличка проблема. Для правил МАГАТЕ засіб перевезення це і вагон і літак і морське судно. Тому ДОПНВ ці правила лише доповнює.
Тобто Вимоги ДОПНВ це ПБПРМ-2020 + доповнення що стосуються табличок оранжевого кольору, додаткового обладнання, свідоцтва ДОПНВ, письмових інструкцій тощо.
Ну і ДОПНВ вже далеко не тільки європейська угода, бо Уганда, переклад арабською тощо далі буде...
На все добре, Олексій