Задайте вопрос эксперту:
Віктор , Україна
Добрий день! Підкажіть будь лака, чи потрібно відкривати таблиці? UN3480 lithium ion batteries, adr9,pg2, якщо вага максимально 45кг? Дякую!
Олександр , Україна
Доброго дня! Цікавить наступна інформація: чи можна перевозити за кордон (Чехія) без оформлення спеціальних документів (дозволів на експорт, свідоцтва та інші документи ДОПНВ, маркування транспорту) хімічні реагенти, а саме: - нітрат калію (#ООН 1486), загальною вагою 2 кг, фасування у пластикових ємностях по 200 грам, розміщені в картонній коробці; - нітрат натрію (#ООН 1498), загальною вагою 12 кг, фасування у пластикових ємностях по 200 грам, розміщені в ОКРЕМІЙ картонній коробці? Якщо ні, то які документи потрібні для перевезення.
Добридень!
Запаковані таким чином вантажі є небезпечними вантажами в обмежених кількостях:
- нітрат калію (#ООН 1486), загальною вагою 2 кг, фасування у пластикових ємностях по 200 грам, розміщені в картонній коробці;
- нітрат натрію (#ООН 1498), загальною вагою 12 кг, фасування у пластикових ємностях по 200 грам.
Згідно з положеннями Угоди про міжнародне дорожнє перевезення небезпечних вантажів (ADR) під час перевезення небезпечних вантажів, упакованих в обмежених кількостях, не вимагається наявність на транспортній одиниці:
- Свідоцтва ДОПНВ про підготовку водія;
- Письмових інструкцій;
- Свідоцтва про допущення транспортних засобів до перевезення визначених небезпечних вантажів;
- ADR-комплекту.
Крім того, під час перевезення небезпечних вантажів в обмежених кількостях, за умови відсутності інших небезпечних вантажів, транспортна одиниця не повинна позначатися табличками оранжевого кольору. Тим не менш, якщо на транспортній одиниці буде перевозитись понад 8 тонн зазначених вантажів, то вона має позначатися двома маркувальними знаками для небезпечних вантажів в обмежених кількостях, один з яких розміщується попереду транспортної одиниці, а другий — позаду.
Дмитро , Україна
Карбомідо- аміачна суміш наливом по ребує адр при перевезенні із закордону?
Якщо аміака в ній не більше 10%, то ні.
P.S. «по ребує» сподіваюсь означає «потребує», «карбомідо- аміачна» — «карбамідо-аміачна", «адр» — «ADR», «ребує адр» — «вимагається наявність свідоцтва ДОПНВ про підготовку водія».
Віктор, Україна
Чи може в кабіні бензовоза їхати представник охоронної фірми, який супроводжує та охороняє вантаж? І які вимоги до цього охоронника?
Під час перевезення небезпечних вантажів на транспортному засобі, позначеному табличками оранжевого кольору, можуть знаходитись тільки члени екіпажу.
«Член екіпажу транспортного засобу» означає водія або будь-яку іншу особу, що супроводжує водія для цілей забезпечення експлуатаційної безпеки, загальної безпеки, підготовки або експлуатації.
З врахуванням вищенаведених положень Угоди про міжнародне дорожнє перевезення небезпечних вантажів (ДОПНВ) особа, що супроводжує водія для цілей забезпечення безпеки, є членом екіпажу.
Ця особа повинна мати свідоцтво, що посвідчує особу. Кім того бажано мати документ, який підтверджує, що особа є охоронцем під час перевезення небезпечного вантажу.
Олег , Украина
UN3265 4 бочки по 200л надо адр
Сергей, Эстония
Здравствуйте ! Груз UN 3170 . Не могу найти четкую информацию правил перевозки данного груза : требование к упаковке , максимально рашрешённый вес к перевозке , тип транспортного средства ( AT , FL) , проезд по туннелям . По факту груз упакован в big bag , вес груза в каждом мешке - 1300 кг . У отправителя мешки с грузом заскладированы на открытой площадке , на мешках вода после дождя . Хотят загрузить 30100 кг . Перевозка по Норвегии из 6601 Sunndalsora в 3081 Holmestrand . Заранее спасибо !
Добрый день!
Ознакомиться с тем, как перевозить такой опасный груз можно в Соглашении о международной дорожной перевозке опасных грузов (ДОПОГ). Его можно скачать на сайте ЕЭК ООН.
Требования к упаковке содержатся в главе 4.1 (ДОПОГ), которая применяется совместно с положениями колонки 8 Перечня опасных грузов в главе 3.2 ДОПОГ,
Максимально рашрешённый вес к перевозке определяется грузоподъемностью транспортного средства с учетом схемы загрузки. ДОПОГ максимальное количество данного груза, которое можно перевозить на одной транспортной единице, не ограничивает.
Тип транспортного средства ( AT , FL) описанного груза не касается это транспортные средства для перевозки цистерн с опасными грузами. У вас груз не в цистернах.
Проезд через туннели категории Е запрещен, через остальные туннели можно проезжать.
"У отправителя мешки с грузом заскладированы на открытой площадке , на мешках вода после дождя" А вот это проблема. При таких условиях нельзя определить сохранность груза. В соответсвии со специальным положением CV23 раздела 7.5.11 ДОПОГ при обработке упаковок должны быть приняты специальные меры, с тем чтобы исключить возможность их соприкосновения с водой.
Ігор, Україна
Доброго дня. Чи можемо ми перевезти каустичну соду UN 1824 в алюмінієвій цистерні L4BH?
Доброго дня!
Дуже велика імовірність, що не довезете. Справа тут не в коді цистерні, а в алюмінії з якого зроблена цистерна.
На все добре, Олексій
Юлія , Україна
Добрий день ! Підкажіть будь ласка, яку кількість лаків для волосся модна перевозити без дозволу адр, і чи можуть взагалі лаки для волосся перевозитись як генеральний вантаж ?
Добридень!
Я не зовсім розумію, що Ви маєте на увазі без дозволу АДР. Хай це буде кількість, що не вимогає відкривати табличок оранжевого кольору.
Такий вантаж якщо місткість балончику не перевищує 1 л, а маса коробки з ними не перевищує 30 кг, є небезпечними вантажами, упакованими в обмежених кількостях.
В разі перевезення таких вантажів (при відсутності інших небезпечних вантажів), таблички оранжевого кольору не відкриваються. Також не треба мати водію і свідоцтва ДОПНВ і письмових інструкцій.
Тим не менш в разі перевезення такого небезпечного вантажу необхідно слідкувати за його масою брутто. Якщо маса брутто небезпечних вантажів, упакованих в обмжених кількостях, на одну транспортну одиницю перевищує 8 тонн, то попереду і позаду транспортної одиниці необхідно прикріпити відповідні маркувальні знаки у вигляді ромбів із зафарбованими верхнім і нижніми кутами.
Замовити такі знаки Ви можете за телефоном +38 (050) 547-18-16
Євген , Україна
Доброго дня. Чи потрібен тахограф, якщо вантажівка,(5т.) своя і займаюся перепродажем товару ?
Доброго дня!
Ви ж прибуток отримуєте? Тому перевезення вважаються комерційними і тахограф ставити треба.
Михайло , Україна
Добрий день. Є потреба в перевезенні автомобілем 5тон батарей акамуляторних кислотних складованих на дерев'яних піддонах. Які вимоги до маркування автомобіля та вантажу.
Аліна, UA
Шукаю таке: Сорбент (абсорбирующий материал) на случай протечки (например, специальная абсорбирующая пленка под IBC). Для завантаження продукції в IBC, ADR 8 ук.у морський контейнер.
Доброго дня!
Стосовно плівки не впевнений, бо плівка не поглинає вантаж. Стикався з тим, що використовували флізилин, але з корозійними речовинами не впевнений.
Сорбувальні матеріали (мінеральні вяжучі) продаються. У нас є в каністрах для автомобільних перевезень. Але можемо продати і в мішках.
Аліна, UA
Добрий день. Які вимоги до перевезення в IBC контейнерах (1*1,2*1) продукції 8 кл.АДР на экспорт в морському контейнері. буде лише 6 т (5 IBC). Наклейкі потрібні і на кубові ємності і на сам контейнер ?
Добридень!
Звісно на IBC треба клеяти маркування для морського транспорту, а саме:
- Номер ООН з двох протилежних боків;
- Знаки небезпеки з двох протилежних боків;
- Належне відвантажувальне найменування з двох протилежних боків.
- Якщо речовина є забруднювачем морів то додатково маркувальний знак речовини, небезпечної для довкілля.
На контейнер треба також наносити маркування в разі перевезення:
- Великі знаки небезпеки на двох торцевих і двох бокових стінках;
- Якщо речовина є забруднювачем морів то додатково маркувальний знак речовини, небезпечної для довкілля на двох торцевих і двох бокових стінках;
- Якщо крім цього вантажу в контейнері не буде інших вантажів додатково номер ООН на двох торцевих і двох бокових стінках. Номер ООн може зазанчатись або на великих знаках небезпеки або на оранжевій табличці.
Знаки та таблички можете придбати в нашому магазині в разі потреби.
Ігор, Украина
Доброго дня підкажіть будь ласка карбамід являється небезпечним вантажем? і чи потрібно мати дозвіл на його перевезення дякую
Доброго дня!
Карбамід не є небезпечним вантажем під час його перевезення автомобільним транспортом.
На все добре, Олексій
Филип , Україна
Добрый день Павел. Должна ли в ттн быть надпись (небезпечно для довкілля) ?? И должен ли я давать ттн полиции при порожней не очищенной цыстерне . Спасибо)
Добрий день!
Ви плутаєте ТТН та транспортний документ, яким має супроводжуватись перевезення кожного небезпечного вантажу, позначеного знаками небезпеки, включаючи порожні неочищенні від залишків небезпечного вантажу цистерни. Якщо в якості транспортного документу Ви використовуєте ТТН, то залежно від вантажу в ній може знадобитися робити запис "небезпечно для довкілля". Поліція має право здійснювати контроль перевезення небезпечних вантажів, включаючи наявність під час перевезення небезпечного вантажу документа з інформацією передбаченою в розділі 5.4.1 ДОПНВ.
В'ячеслав, Україна
Добрий день. При перевезенні метанолу у тарі у тентованому напівпричепі чи потрібна наявність свідоцтва про допуск транспортного засобу до перевезення небезпечних вантажів та, відповідно, погодження маршруту. З пов.
Добрий день!
Ні не треба:
1. свідоцтво про допущення транспортних засобів до перевезення визначених небезпечних вантажів виписується тільки на транспортні засоби EX/II, EX/III, FL, AT, MEMU - це транспортні засоби для перевезення вибухових речовин та виробів класу 1, транспортні засоби для перевезення небезпечних вантажів в цистернах та змішувально-зарядні машини.
2. Маршрути перевезення небезпечних вантажів погоджуються тільки на вантажі підвищенної небезпеки, метанол під час перевезення в єврокубах до таких вантажів не відноситься.
Михайло, Україна
в якій к-ті можна перевозити метанол без дозволу ДОПНВ
Богдан, Ukraine
підскажіть якщо володієте інформацію , -договір страхування відповідальності суб’єктів перевезення небезпечних вантажів на випадок настання негативних наслідків під час перевезення небезпечних вантажів. на даний час є обовязковим документом для перевезення НВ? так,як постанова N 733 КМУ втратила чиність ,якою було передбачено даний договір.
З 01.01.2024 введені в дію основні положення Закону України від 18.11.2021 № 1909-ІХ “Про страхування” (далі – Закон про страхування), який передбачає зміну правового регулювання в Україні правовідносин у сфері страхування, зокрема, перехід від видів страхування на класи страхування, відмову від обов’язкових видів страхування та перехід на обов’язок фізичної або юридичної особи укласти договір страхування.
З метою здійснення такої трансформації в пункті 24 розділу XV “Прикінцеві та перехідні положення” Закону про страхування передбачено заміну обов’язкового страхування на обов’язкову наявність договору страхування або на безпосереднє здійснення головними розпорядниками бюджетних коштів компенсаційної виплати потерпілим з державного бюджету.
Постановою Кабінету Міністрів України від 29.03.2024 № 344 визнана такою, що втратила чинність, постанова Кабінету Міністрів України від 01.06.2002 № 733 “Про затвердження Порядку і правил проведення обовʼязкового страхування відповідальності субʼєктів перевезення небезпечних вантажів на випадок настання негативних наслідків під час перевезення небезпечних вантажів” (далі – Постанова № 733).
Згідно з пунктом 3 розділу XV “Прикінцеві та перехідні положення” Закону про страхування внесені зміни до законодавчих актів України, зокрема, статтю 22 Закону України “Про перевезення небезпечних вантажів” викладено в новій редакції, яка передбачає, що суб’єкт перевезення небезпечних вантажів зобов’язаний укласти договір страхування відповідальності за шкоду, заподіяну життю і здоров’ю фізичних осіб, навколишньому природному середовищу, майну фізичних та юридичних осіб під час перевезення небезпечних вантажів, за класами страхування 10, 11 та/або 12, визначеними в статті 4 Закону України “Про страхування”. Порядок та умови такого страхування можуть визначатися компетентним органом України з перевезення небезпечних вантажів за погодженням з Національним банком України (підпункт 24 пункту 3 розділу XV “Прикінцеві та перехідні положення” Закону про страхування).
Оскільки Постанова № 733 втратила чинність, та водночас інших спеціальних актів законодавства, якими передбачено порядок та умови страхування відповідальності за шкоду, заподіяну життю і здоров’ю фізичних осіб, навколишньому природному середовищу, майну фізичних та юридичних осіб під час перевезення небезпечних вантажів, наразі немає, то таке страхування здійснюється страховиками з урахуванням вимог Закону про страхування, Положення про характеристики та класифікаційні ознаки класів страхування, особливості здійснення діяльності зі страхування та укладання договорів за класами страхування, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 25.12.2023 № 182 (зі змінами), та законодавства у сфері транспорту.
Valdek Loo, Estonia
Здравствуйте Какие требования по наклейках и знаках при перевозке 2 бочек UN 1173 для грузовика!???? Хотел бы купить Вашу программу К кому обратиться?
Добрый день!
Бочки бывают разные. Но наклеек никаких не нужно, разве, что на пароме. А вот табличками оранжевого цвета траспортное средство обозначить скорее всего нужно (если количество данного груза превышает 333 литра). Одна из этих табличек размещается спереди транспортной единицы, а вторая — сзади.
По поводу программы на днях Вам напишу на электронную почту.
Valdek Loo, Estonia
Здравствуйте 1890 кг серной кислоты UN 1830! Нужно ли кроме оранжевого знака клеить дополнительно стикер с трех сторон грузовика и какой именно?
Дмитро , Україна
Який номер та клас у кам'яновугільного масла. Особливості міжнародного перевезення?
Добридень!
Запросіть паспорт безпеки (SDS) у його виробника. Для відповіді на Ваше питання треба знати, що зазначено у розділі 14 паспорту безпеки (SDS) на зазначену Вами речовину.
Тетяна, Україна
Добрий день Цікавлять наклейки на цистерни вагони . Три вида. Є макет.
Добрий день!
Так можемо виготовити. В Нас є широкоформатний принтер та плотер. Всі вимоги до ціх наліпок знаємо. Макети переробимо в вид, придатний для друку.
Звяжіться з нами за телефоном +38 (050) 547-18-16.
З повагою, Олексій
Alina, Україна
Добрий день. Чи можна везти вантаж UN 3481 без комплекту АДР ? ( загальна вага пристроїв, які містять батареї 3т)
Добрий день!
Все залежіть не від загальної ваги пристроїв, а від енергоємності батареї, що міститься у пристрої, яка вимірюється в Ватт-годинах. Якщо вона до 100 Вт-год то можна, а якщо ні — то треба знати загальну вагу баратей.
Скоро викладу відео на нашому YouTube-каналі про те як перевозити вантажі з номером ООН 3481. Поки так:
Можна везти такі вантажі не позначаючи транспортну одиницю табличками оранжевого кольору, не маючи ДОПНВ свідоцтва та АДР-комплекту, якщо упаковки, позначені маркувальним знаком батарей. Такі упаковки можуть містити літій-іонні батареї, а також обладнання та пристрої з літії-іонними батареями невиликої енергоємності до 100 Ватт-годин. Маркувальний знак барарей виглядає так: https://labadr.com.ua/Lithium-battery-mark-un-3480/
На все добре, Олексій
Андрій, Україна
ЧИ можна перевозити вантаж для бочки L4BH у бочці LGBF
Евгений, Украина
Добрый день! На автомобиле установлена криогенная емкость 6т. для перевозки азота жидкого охлажденного ООН 1977, на втором емкость 2т под кислород жидкий ООН 1073, подскажите нужно ли получать на данные автомобили СВ-во о допуске к перевозке опасных грузов(красную полосу). Автомобили оборудованы под ADR EX/II, EX/III, MEMU,FL,OX,AT. Водители имеют св-ва ДОПОГ.
Добрий день!
Маса самої ємності тут не має важливого значення. Важлива індивідуальна місткість ємності, її тип, та спосіб встановлення на транспортну одиницю.
Під час перевезення цистерн з кріогенними продуктами ADR не вимагає отримувати свідоцтво про допущення транспортних засобів до перевезення визначених небезпечних вантажів, якщо перевезення здійснюється у переносних цистернах чи контейнерах цистернах індивідуальною місткістю не більше 3 метрів кубічних. Звісно переносна цистерна чи контейнер-цистерна визначає виробник при її виготовлені. Зазвичай, переносні цистерни та контейнери-цистерни, це цистерни, які можуть перевантажуватись з одного транспортного засобу на інший у наповненому стані та не встановлені на транспортний засіб стаціонарно.
Таким чином, якщо у Вас індивідуальна місткість цистерни для перевезення азоту охолодженного рідкого № ООН 1977 перевищує 3 метра кубічних, то необхідно отримувати свідоцтво про допущення транспортних засобів до перевезення небезпечних вантажів
На все добре, Олексій
Сахно Олександр , Україна
Добрий день! Чи можна перевозити дану продукцію UN No: 1999, TARS, LIQUID, 3, PG III розфасовану у відра по 10 л (13 кг), загальною масою до 1000 кг без допущення водія і спеціального маркування авто?
Добрий день!
Так, відповідно до положень підрозділу 1.1.3.6 ДОПНВ, вказаного Вами вантажу можна перевозити не більше 1000 літрів на одну транспортну одиницю без наявності у водія Свідоцтва ДОПНВ про підготовку водія, а також без позначення транспортної одиниці табличками оранжевого кольору.
На все добре, Олексій
Владимир, Украина
Добрий день. Должны ли совпадать данные о вместимости цистерны указаные на табличке з данными, указаними в Свидетельстве о проверке цистерны?
Добрий день!
Якщо брати свідоцтво про первинну, періодичну, проміжну чи позапланову перевірку, то так. А якщо брати свідоцтво про повірку (тарировку) цистерни, то можуть і не співпадати.
На все добре, Олексій
Ігор, Україна
Добрий день! На пропозицію надати повідомлення про офіційне затвердження типу транспортного засобу виробником надано сертифікат відповідності транспортного засобу, у якому зазначено номер схвалення транспортного типу е13*2007/46*1988*00. Йдеться про напівпричіп-бензовоз АК CELIK, моделі АВ 312. Чи можна вважати повідомленням про офіційне затвердження типу транспортного засобу позначення такий сертифікат?
Денис, Україна
Добрый день эксперты!Вопрос похожий выше. У нас фоп и нам надо перевозить спирт 1170 в пределах страны небольшое количество в бочках по 200литров.Нужны ли разрешительные документы на перевозку этого груза? И нужно ли свидетельство ДОПНВ водителю и нужно ли обозначать транспортное средство предупреждающими знаками. Мирного неба. Спасибо.
Добрий день!
Перевезення небезпечних вантажів по території України регулюється Угодою про міжнародне дорожнє перевезення небезпечних вантажів (ADR).
Якщо здійснюються комерційні перевезення, то можна скористатися «правилом 1000 пунктів», передбаченим підрозділом 1.1.3.6 ADR.
У цьому випадку слід пам’ятати, що вантаж залишається безпечним. Тобто тара, маркування упаковки має відповідати положенням ADR. Крім того перевезення має супроводжуватися відповідно заповненим транспортним документом. В транспортному документі, крім найменувань та адрес відправника та отримувача, опису упаковки та зазначення кількості вантажу, слід зробити такий запис:
«UN 1170, ЕТАНОЛ, 3, II, (D/E), Розрахунок кількості вантажу згідно з підрозділом 1.1.3.6. Вантаж транспортної категорії 2, коефіцієнт 3, кількість 200 л. Загальна кількість вантажу згідно підрозділу 1.1.3. 6 — 600 пунктів.».
В разі такого перевезення не вимагається позначати транспортну одиницю табличками оранжевого кольору, мати в кабіні транспортного засобу письмові інструкції та свідоцтво ДОПНВ про підготовку водія, не треба мати на транспортній одиниці додаткові вогнегасники та ADR-комплект.
На все добре, Олексій
Юрий , Ukraine
доброго дня. таке питання на сьогодні 2025 року. Які документи потрібні для перевезення одного еврокуба етанолу т.е. 1170, для водіїв і транспортного засобу?? Дякую вам.
Добрий день!
Додатковими документами, які мають бути у водія під час перевезення етанолу в єврокубах у кількості понад 333 літра, є:
1. Свідоцтво ДОПНВ про підготовку водія.
3. Копія договору страхування відповідальності на випадок аварії під час перевезення небезпечного вантажу.
Ігор, Україна
добрий день!В розділі 6.8.2 ДОПНВ не знайшов вимог щодо систем рекуперації в паливних напівпричепах. В п. 6.8.2.6.1, а відповідно і в таблиці немає EN 13081 Цистерни для перевезення небезпечних вантажів. сервісне обладнання. Адаптер і з'єднувач для випаровування. Вимоги щодо цієї системи є тільки в директивах ЄС 94/63 і 2009/126. Підскажіть, будь-ласка, яким нормативним документом закріплюються нормативні вимоги до систем рекуперації в ТЗ? Чи обв'язкові такі вимоги для іноземного виробника, країна якого підписант ДОПНВ, як вимоги ТІR та діючих стандартів? Завчасно дякую!
Добрий день!
Система рекуперації пари та обмежувачі максимального рівня в приймаючих ємностях не є вимогами ДОПНВ, тому Ви їх і не знайшли в главі 6.8 цієї Угоди.
Тим не менш, у багатьох країнах ці системи є обовязковими при завантажені і розвантажені визначених небезпечних вантажів. Так, під час завантаження чи розвантаження бензину, такі системи вимогаються в Обʼєднаному Королівстві, Німеччині та скоріш за все і в інших країнах Європейського Союзу. При цьому, коли я вивчав законодавство Німеччини, то завантажувати дизельне паливо та легке пічне паливо там дозволялось і через верх. А в Фнляндії такого вже давно не дозволяється.
Чому так? Справа в тому, що система газообміну (етап 1 в уловлюванні пари нафтопродуктів) була впроваджена в першу чергу з екологічних міркувань, через небезпеку яка виявляється у довгострокових періодах. У той же час у ДОПНВ зібрані вимоги, які запобігають небезпеці, яка виникає у разі короткострокового контакту з небезпечними речовинами, тому ці вимоги в ДОПНВ на сьогодні і не включені.
Однак, якщо ця система встановлена на автоцистерні, то всеж деякі вимоги глави 9.7 ДОПНВ можуть стосуватися і її компонентів.
Таким чином, для визначення необхідності обовʼязкового застосування цієї системи треба в першу чергу орієнтуватися на законодавство країн завантаження та розвантаження небезпечного вантажу.
На все добре, Олексій
Доброго дня!
Ні, не треба. Скільки можна перевозити не відкриваючи табличок оранжевого кольору можна подивитися тут...