ГлавнаяВопрос эксперту → Вопрос № 5078

Задать вопрос

10/10/2024

Максим, Украина

Заказали в Голландии танк контейнер для перевозки азотной кислоты, нам изготовили такой танк контейнер с маркировкой Т12 L4BH. При попытке залить азотную кислоту ООН 2031 на Черкасском азоте, нам было отказано, по причине наличия в нижней точке танк контейнера сливного крана. (Колонка 10, таблицы веществ, инструкция Т8) Связались с производителем танк контейнера, который пояснил, что эта инструкция относится к танк контейнерам с маркировкой L4BN Можете дать ссылку на закон так, что бы можно было это предоставить на завод и это было аргументом для того, что наш контейнер может быть использован для перевозки азотной кислоты, не смотря на то, что в нижней точке есть кран для слива? Заранее спасибо

Доброго дня! 

В нашій групі в фейсбук я описував подібні ситуації. Ви можете там знайти декілька статей на цю тему, вони йдуть підряд.

Якщо Вам треба письмове розʼяснення на фірмовому бланку та з підписами і печатками, то ця послуга в нас платна, і буде коштувати 1000 грн. Замовити можна на пошту labadr@icloud.com

Проблема полягає в тому, що завод не розуміє, що всі цистерни для небезпечних вантажів, поділяються на дві групи: цистерни ООН та цистерни ДОПНВ. Дійсно по морях (крім коротких паромів) не можна перевозити цистерни з отворами знизу з корозійними речовинами. Неможна такі цистерни ООН перевозити і по автомобільних дорогах. А ось цистерни ДОПНВ можна перевозити з корозійними речовинами і у тому випадку, коли в них отвори знизу. Але такі цистерни ДОПНВ не можна перевозити морем (окрім коротких паромів).

Вам завод зробив і написав про те, що Ваша цистерна є і цистерною ООН (код Т12) і цистерною ДОПНВ (Код L4BH). 

Тому використовувати її для перевезення азотної кислоти по автомобільних дорогах можна і це визначено у главі 4.3 ДОПНВ.

На все добре, Олексій