20/01/2023
Ігор , Україна
Добрий день шановні експерти. Потрібна Ваша порада. При організації перевезення вантажу 7 класу небезпеки потрібно знати чи адаптовано наш документ ПБПРМ-2020 до вимог Європейського ДПНВ (зі змінами і доповненнями).Дякую
Магазин ADR: +38 (050) 547-18-16
Суперконсультации
Обучение:
+38 (099) 002-32-33
E-mail: glabadr@gmail.com
20/01/2023
Добрий день шановні експерти. Потрібна Ваша порада. При організації перевезення вантажу 7 класу небезпеки потрібно знати чи адаптовано наш документ ПБПРМ-2020 до вимог Європейського ДПНВ (зі змінами і доповненнями).Дякую

Цена: 30 грн (подробнее)

Цена: 135 грн (подробнее)

Цена: 30 грн (подробнее)

Цена: 100 грн (подробнее)

Цена: 2570 грн (подробнее)

Цена: 350 грн (подробнее)

Цена: 100 грн (подробнее)

Цена: 575 грн (подробнее)

Цена: 150 грн (подробнее)

Цена: 3035 грн (подробнее)

Цена: 40 грн (подробнее)

Цена: 1000 грн (подробнее)

Цена: 3700 грн (подробнее)

Цена: 30 грн (подробнее)

Цена: 610 грн (подробнее)

Цена: 3740 грн (подробнее)

Цена: 60 грн (подробнее)

Цена: 480 грн (подробнее)

Цена: 300 грн (подробнее)
Доброго дня!
Тут таке діло. Країни учасниці МАГТЕ правила не розробляють свої, вони адаптують Правила, що розробляються МАГАТЕ до власного законодавства. Це зазвичай виражається у зміні структури та зазначення власних компетентних органів. У ДОПНВ так само правила МАГАТЕ адаптовані до структури Угоди.
При цьому є невеличка проблема. Для правил МАГАТЕ засіб перевезення це і вагон і літак і морське судно. Тому ДОПНВ ці правила лише доповнює.
Тобто Вимоги ДОПНВ це ПБПРМ-2020 + доповнення що стосуються табличок оранжевого кольору, додаткового обладнання, свідоцтва ДОПНВ, письмових інструкцій тощо.
Ну і ДОПНВ вже далеко не тільки європейська угода, бо Уганда, переклад арабською тощо далі буде...
На все добре, Олексій