ГоловнаДовідник Маркірування небезпечних вантажів → Маркірування контейнерів з небезпечними вантажами

Маркірування контейнерів з небезпечними вантажами

Під час перевезення упакованих небезпечних вантажів

Контейнер, завантажений упакованими небезпечними вантажами, маркірується тільки знаками небезпеки. Знаки небезпеки прикріплюються до контейнера з усіх чотирьох сторін (рис. 1).

Маркировка контейнера, загруженного упакованным опасным грузом

Рис. 1. Приклад маркірування контейнера, завантаженого упакованим небезпечним вантажем

 

Не потрібно маркірувати контейнер знаками небезпеки під час перевезення вибухових речовин або виробів підкласу 1.4, групи сумісності S.

На контейнері, завантаженому вантажами, віднесеними більш ніж до одного класу, немає необхідності розміщувати знак додаткової небезпеки, якщо небезпека, представлена на цьому знаку небезпеки, вже вказана на знаку небезпеки основної або додаткової небезпеки.

До контейнера, в якому перевозяться речовини і вироби різних підкласів 1-го класу, кріпляться тільки знаки небезпеки, що відповідають найнебезпечнішому підкласу в такому порядку: 1.1-найнебезпечніший; 1.5, 1.2, 1.3, 1.6, 1.4 – найбезпечніший (рис. 2). Під час перевезення речовин підкласу 1.5D разом з речовинами або виробами підкласу 1.2 до контейнера кріпляться знаки небезпеки, що відповідають підкласу 1.1.

На знаках небезпеки, що прикріплюються до контейнера, в якому перевозяться небезпечні вантажі 1-го класу, вказується група сумісності. Група сумісності не вказується, якщо в контейнері перевозяться речовини або вироби різних груп сумісності.

 
Определение номера знака опасности для маркировки контейнера

Рис. 2. Визначення номера зразка знака небезпеки для маркірування контейнера

 

Контейнер – одиниця транспортного обладнання, конструктивно призначена для перевезення вантажів різними видами транспорту без проміжного перевантаження вантажів. Найчастіше контейнери перевозяться в транспортному ланцюзі, що включає кілька видів транспорту. Під час перевезення контейнера в транспортному ланцюзі, що включає залізничне перевезення, контейнер необхідно маркірувати відповідно до вимог, встановлених для цього виду транспорту.

Правила перевезення небезпечних вантажів, затверджені наказом Міністерства транспорту і зв'язку від 25.11.2008 № 1430, передбачають обов'язкове нанесення знаків небезпеки на праві двері контейнера. Згідно з вимогами зазначених Правил знаки небезпеки можуть наноситися на ліві двері контейнера тільки в тому випадку, коли на правих дверях відсутнє місце для їх нанесення.

Знак небезпеки додатково наноситься зверху контейнера, якщо він після автомобільного перевезення буде перевозитися залізничним транспортом у сполученні між Росією, Україною, Білоруссю або Казахстаном.

Під час перевезення навалювальних небезпечних вантажів

Контейнер, в якому перевозиться навалом небезпечний вантаж, додатково маркірується табличками оранжевого кольору. Таблички кріпляться до бічних стінок контейнера (рис. 3). У верхній частині табличок вказується номер небезпеки, а в нижній – номер ООН. Таблички не кріпляться до контейнера, якщо для вантажу, завантаженого в контейнер, в стовпчику 20 Переліку небезпечних вантажів не вказано номер небезпеки.

Маркировка контейнера, загруженного опасным грузом навалом

Рис. 3. Приклад маркірування контейнера, завантаженого небезпечним вантажем навалом

 

Маркірування порожніх контейнерів з-під небезпечних вантажів

Вищенаведені вимоги застосовуються також до порожніх контейнерів, що не пройшли очищення, в яких перевозилися небезпечні вантажі навалом.

Знаки небезпеки і таблички оранжевого кольору, що не відносяться до перевезених небезпечних вантажів або їх залишків, повинні бути зняті або закриті суцільним покриттям.