Проект «DGR UA»
З якої причини немає консультантів з питань безпеки перевезень небезпечних вантажів на повітряному транспорті?
Уповноважені з небезпечних вантажів (пізніше їх у ДОПНВ/МПНВ/ВОПНВ/Додатку 2 до УМВС назвали консультантами з питань безпеки перевезень небезпечних вантажів) були вперше введені в Німеччині в 1989 році для всіх видів транспорту, включаючи повітряний транспорт.
Людина, яка змінила усе
Хорст Ландефельд першим увів навчання з питань перевезення небезпечних вантажів для Люфтганза. Це в подальшому стало нормою для ІКАО.
Після цього консультантів з питань безпеки перевезень небезпечних вантажів повітрям більше не призначали.
Перевезення небезпечних вантажів є своєрідним індикатором розвитку країни. Чим більшою є кількість небезпечних вантажів, що перевозяться, тим вищим є економічний розвиток країни й рівень життя її громадян.
На згадку про Хорста Ландефельда ми відкрили проект «DGR UA», у рамках якого будуть запропоновані альтернативні варіанти проектів нормативних-правових актів у сфері перевезень небезпечних вантажів. Метою проекту є приведення законодавства України у сфері перевезень небезпечних вантажів у відповідність до законодавства Європейського Союзу.
Першим проектом стало Положення про уповноважених (консультантів, радників) з питань безпеки перевезень небезпечних вантажів.